Sunday, July 23, 2023

PI080 - Number of alumni expert service programme - tercapai

Dua aktiviti anjuran Fakulti Perakaunan UiTM Cawangan Pahang bersama PERSIDA dan anjuran Fakulti Perakaunan UiTM Cawangan Pahang bersama LHDN telah memenuhi PI080 - Number of alumni expert service programme.
  1. Deanner's Night - Media 1 | Media 2
  2. Program Khidmat Masyarakat Taklimat Percukaian Individu : Tanggungjawab Pembayar Cukai, Pelepasan dan Rebat Cuka1 - Media 1 | Blog 1 | Media 2 | Blog 2
Warga Fakulti Perakaunan UiTM Cawangan Pahang ingin merakam ucapan tahniah dan syabas atas usaha ini kepada pensyarah, pelajar dan warga UiTM. 

Kejayaan yang amat membanggakan ini sangat mengujakan Warga Fakulti Perakaunan UiTM Cawangan Pahang dan InsyaAllah dengan  kejayaan yang diperolehi oleh mereka ini akan menjadi pemangkin dan pembakar semangat kepada warga fakulti yang lain untuk memenuhi PI-PI yang telah diperturunkan yang berjumlah sebanyak 43 keseluruhannya pada tahun 2023. Untuk rekod, pencapaian Fakulti perakauan bagi PI080 ini adalah yang ke 2 dari 1.


No comments:

Post a Comment

UiTM telah dinobatkan sebagai JUARA Keseluruhan Karnival Sukan MASUM 2024

UiTM telah dinobatkan sebagai JUARA Keseluruhan Karnival Sukan MASUM 2024 apabila telah menjuarai kedua-dua fasa. Sebanyak 41 Emas, 29 Perak...